Տպավորություն է, թե ամեն ինչ արվում է, որ վարորդները Երևանի կենտրոն չգան. Sputnik Արմենիայի հետ զրույցում նման տեսակետ հայտնեց ոստիկանապետի նախկին տեղակալ, գեներալ-մայոր Սամվել Հովհաննիսյանը` խոսելով երևանյան երթևեկության վերջին փոփոխությունների մասին։
Նշենք` հուլիս 19-ից Երևանի Սարյան և Մոսկովյան փողոցներում երթևեկությունը դարձել է միակողմանիմիայն աջ`դեպի Բաղրամյան պողոտա։ Քաղաքային իշխանությունը նախապես հայտարարել էր, որ դրա արդյունքում Սարյան փողոցում կավելանա ևս 1 երթևեկելի գոտի, ինչը թույլ կտա ապահովել ընդհանուր տրանսպորտային հոսքերի անընդհատություն։
«Երթևեկության կազմակերպումը լուրջ մասնագիտություն է։ Չի կարելի վերցնել մի օր մի բան փոխել, մյուս օրը` մի ուրիշ բան։ Պետք է լինի գիտակ մոտեցում, հաշվարկել տրանսպորտային հոսքերը` օրվա տարբեր ժամերին, խաչմերուկներում լուսացույցների փոփոխման տակտերը»,– նշում է մասնագետը` միաժամանակ կասկած հայտնելով, որ երթևեկության վերջին փոփոխություններն արվել են առանց այս հաշվարկների։ Ապացույցը` քաղաքի կենտրոնում ավելացած խցանումներն են։
Սարյանով երթևեկող վարորդները որոշակի դրական փոփոխություն արձանագրում են, բայց դրա փոխարեն Մաշտոցի պողոտայում խցանումները չեն դադարում անգամ հանգստյան օրերին։
«Սարյանը միակողմանի դարձնելուց առաջ հարկավոր էր հաշվարկել` որն է լինելու այլընտրանքը։ Մի զուգահեռ փողոցը Պռոշյանն է, որտեղ շատ քիչ վարորդներ են բարձրանում, քանի որ Սարյանից շատ է հեռու, մյուսը` Մաշտոցն է։ Ստացվում է, որ տրանսպորտային հոսքի մոտ 45-52 տոկոսը հիմա ընկնում է Մաշտոցի պողոտայի վրա»,– նշում է նախկին ոստիկանապետը` հավելելով, որ նախկինում ոստիկանությունը ձեռնպահ էր մնում Կենտրոնի փողոցներում միակողմանի երթևեկություն սահմանելուց հենց այդ մտավախությամբ։
Ամռան համեմատաբար թեթև երթևեկության պայմաններում արդեն նկատելի խնդիրը, Սամվել Հովհաննիսյանի համոզմամբ, շատ ավելի է բարդանալու սեպտեմբերից, հատկապես որ Սարյան փողոցում 2 դպրոց կա։
«Ո՞նց են այդ դպրոցների երեխաների ծնողները մոտենալու և հեռանալու։ Սրանք գլոբալ հարցեր են, որոնց լուծման համար պետք է ամբողջ տարածքը հաշվարկվի 3-4 խաչմերուկ առաջ ու հետ` իրենց ճյուղավորվող փողոցների հոսքերով, թողունակություններով»,– ասում է ոստիկանության սպան։
Նա նաև մտավախություն ունի, որ աշնանը, հատկապես պիկ ժամերին Մաշտոցի պողոտայի խցանումներին ավելանալու է նաև միակողմանի դարձած Սարյանի խցանումը։ Իր բնորոշմամբ` Սարյանում ձևավորված խցանման «պոչը հասնելու է մինչև Մաշտոցի պողոտա»։
Խնդիրն էլ ավելի է խորացնում Մաշտոցի պողոտայից դեպի ձախ` Պուշկին, Ամիրյան, Խորենացի փողոցներ ավտոմեքենաների երթևեկությունն արգելելը։
«Շատ սխալ են արել։ Մաշտոցի պողոտայի ամենադյուրին ու ամենալավ կազմակերպված խաչմերուկը Մաշտոց–Խորենացի խաչմերուկն էր` լուսացույցերի հավասարաչափ տակտերով ու տրանսպորտային հոսքերի համաչափ ապահովմամբ։ Այնտեղ ընդհանրապես պետք չէր ոչ մի բանի ձեռք տալ»,– նշում է Հովհաննիսյանը` կիսելով վարորդների դժգոհությունը կատարված փոփոխություններից։
Նշենք, որ Մաշտոցի պողոտայից դեպի ձախ երթևեկությունն արգելելու պատճառով, վարորդներն այսօր կամ ստիպված են ամբողջ պողոտան անցնել մինչև Գրիգոր Լուսավորիչ, շրջադարձ կատարել ու վերադառնալ մինչև իրենց անհրաժեշտ խաչմերուկը, կա՛մ նույն փողոցով թեքվել աջ, այնտեղ շրջադարձ կատարել, որպեսզի դրանից հետո կարողանան վերադառնալ և Մաշտոցի պողոտան ուղիղ հատել։ Սա իր հերթին կրկնակի ավելացնում է պողոտայի ծանրաբեռնվածությունը Պուշկին– Գրիգոր Լուսավորիչ հատվածում։