Tesla-ի գաղտնիքներն ու հնարքները.
Նիկոլա Տեսլան գրանցել է ավելի քան 700 արտոնագիր աշխարհի 35 երկրներում, և այդ գյուտերից շատերը առաջընթաց և բարգավաճում են բերել մարդկությանը։ Սակայն երբ Տեսլան մահացավ Նյու Յորքում, նրա գրպանում փող չկար, և եթե նա փողի կարիք ունենար, կլիներ աշխարհի ամենահարուստ մարդկանցից մեկը, գրում է russianmirror-ը
«Scientia potestas est»:
Նիկոլա Տեսլա - առաջին էլեկտրական մեքենան 1918 թվականին, որը վերականգնում է էլեկտրաէներգիան հողից՝ մաքուր եթերից:
Սա Նիկոլա Տեսլայի «Pierce-Arrow» էլեկտրական մեքենան է, որը արտադրվել է 1921 թվականին, աշխատում է մաքուր եթերային էլեկտրաէներգիայով։ Սա ինքնալիցքավորվող մեքենա է; Չի աշխատում մարտկոցների, նավթի կամ գազի հետ։
1931 թվականին Նիկոլա Տեսլան ներկայացրեց և փորձարկեց նոր մեքենա։
Շարժիչն ապամոնտաժվել է հետևի անիվների վրա։ Էներգիայի ընդունիչը (գրավիտացիոն էներգիայի փոխարկիչ) կառուցվել է անձամբ Տեսլայի կողմից։ Այն տեղադրվել է կառավարման վահանակից առաջ: Փոխարկիչը միացված է ծանր ալեհավաքին՝ մոտավորապես 1,8 մետր երկարությամբ: Այս ալեհավաքը, ըստ երևույթին, կատարում է նույն գործառույթը, ինչ Moray փոխարկիչը (ճառագայթային էներգիա):
«Հիմա մենք էլեկտրականություն ունենք», - ասաց Տեսլան: Նա ասաց, որ տրանսֆորմատորը բավականաչափ էներգիա ունի ամբողջ տունը լուսավորելու համար, գումարած մեքենայի շարժիչը միացնելու համար։ Մեքենան փորձարկվել է մեկ շաբաթ՝ առանց որևէ ջանքի՝ զարգացնելով ժամում 144 կմ առավելագույն արագություն։
Ինչ-որ մեկը նկատել է, որ գազերը դուրս չեն գալիս արտանետվող խողովակից։ Նիկոլա Տեսլան պատասխանեց. «Մենք շարժիչ չունենք»:
Աղբյուրը՝ russianmirror
0Comments