Mercedes-Benz-ի հավակնոտ ծրագիրը. 18 նոր ավտոմեքենա մինչև 2027 թվականի վերջը
Օգոստոսի 13, 2025

Mercedes-Benz-ի հավակնոտ ծրագիրը. 18 նոր ավտոմեքենա մինչև 2027 թվականի վերջը

By Օգոստոսի 13, 2025 27

Ավտոարտադրող Mercedes-Benz-ը մինչև 2027 թվականի վերջը կներկայացնի 18 նոր ավտոմեքենա՝ մրցակից BMW-ի հետ վաճառքի բացը կրճատելուն ուղղված խոշոր արտադրանքի առաջխաղացման շրջանակում, հաստատել է գլխավոր տնօրեն Օլա Կալենիուսը, գրում է Motorious-ը։

Առաջիկա ցիկլն անվանելով «հավանաբար ընկերության պատմության մեջ ամենամեծ եռամյա ցիկլը», Կալենիուսը ներկայացրել է Mercedes-Benz-ի ռազմավարությունը՝ էլեկտրական և ներքին այրման շարժիչով ավտոմեքենաների միջև հավասարակշռություն հաստատելու և համաշխարհային մրցունակությունը պահպանելու համար։ 

BMW-ն առաջատար դիրք է գրավել շքեղ ավտոմեքենաների վաճառքում՝ 2025 թվականի առաջին եռամսյակում վաճառելով 178 հազար 499 ավտոմեքենա, Mercedes-ի 142 հազար միավորի համեմատ։

Ի պատասխան՝ Mercedes-ն ընդլայնում է իր շարժիչային համակարգերի շարքը երկու կողմերում՝ ծրագրով, որը ներառում է վեց նոր էլեկտրական ավտոմեքենա և վեց այրման շարժիչով մոդել իր բարձրակարգ շքեղ շարքում, երկու այրման շարժիչով ավտոմեքենա և մեկ էլեկտրական ավտոմեքենա միջին չափի «հիմնական» հատվածում, ինչպես նաև չորս մուտքի մակարդակի մոդելներ, որոնցից երկուսը, ինչպես կանխատեսվում է, կաշխատեն բենզինով։

Սպասվող մոդելների թվում են GLC արտաճանապարհայինի ամբողջությամբ էլեկտրական տարբերակը, թարմացված C-Class-ը և AMG performance մոդելների նոր սերունդը։

Mercedes-ը միաժամանակ ծրագրում է ներկայացնել ավելի փոքր G-Class և արտադրության մեջ մտցնել GTXX կոնցեպտը, ներառյալ արտաճանապարհային տարբերակը։ Չնայած էլեկտրական ավտոմեքենաների աճող ներդրումներին, Կելենիուսը շեշտել է այրման շարժիչների շարունակական կարևորությունը, հատկապես պրեմիում սեգմենտներում։ 

Mercedes-ի փոփոխությունները կներառեն նաև իր էլեկտրական մոդելների վերաբրենդավորումը՝ հրաժարվելով առանձին էկվալայզերի (EQ) նշանից՝ էլեկտրական ավտոմեքենաները ինտեգրելով ավանդական անվանական ցուցանակների ներքո, ինչպիսին է S-Class-ը։ 

Հավակնոտ ճանապարհային քարտեզն ընդգծում է Mercedes-ի մտադրությունը՝ բավարարել սպառողների պահանջարկը ինչպես ավանդական, այնպես էլ էլեկտրական հարթակներում՝ միաժամանակ ձեռք բերելով շուկայական մասնաբաժին աճող մրցակցային շքեղության ոլորտում։

 

Rate this item
(0 votes)

Լրահոս