Լյուքս դասի ավտոմեքենաներ արտադրող Lamborghini-ն չի պատրաստվում հետևել սուպերքարեր արտադրող գործընկերներին՝ Aston Martin-ին և Bentley-ին, երբ հետաձգում է իր առաջին էլեկտրական մեքենայի թողարկումը, բայց որքան հնարավոր է երկար վաճառքում կպահի երեք նոր հիբրիդային մոդելներ:
Lamborghini Temerario սուպերքարի բրիտանական դեբյուտի ժամանակ Autocar-ին տված բացառիկ հարցազրույցում գործադիր տնօրեն Ստեֆան Վինքելմանը ասաց, որ վստահ է, որ ընկերության ավելի վաղ էլեկտրիֆիկացման ռազմավարությունը «ճիշտն է», քանի որ երբ խոսքը գնում է էլեկտրական մեքենաների թողարկման մասին, «խոսքը նորարարության մասին չէ, այլ. այն մասին, որ նրանք գալիս են ճիշտ ժամանակին»։
Վինկելմանը նշել է, որ քանի որ Lamborghini-ի առաջին էլեկտրական մեքենան, որը հիմնված է անցյալ տարվա սեգմենտ փոփոխվող Lanzador կոնցեպտի վրա, բոլորովին նոր մոդել է և չի փոխարինում որևէ ընթացիկ մեքենայի, ավելի քիչ ռիսկ կա, որ այն ազդի ընկերության վաճառքի ծավալների վրա, և նա կարող է նույնիսկ։ ավելացնել դրանք:
«Մենք բավական ժամանակ ունենք որոշելու՝ արդյոք մեզ անհրաժեշտ է արագացնել, թե հետաձգել էլեկտրական մեքենաների ընդունումը», - ասաց նա: - Առայժմ մենք չենք մտածում որևէ բան հետաձգելու մասին. մենք ասել ենք, որ ուզում ենք առաջին էլեկտրական մեքենան թողարկել մինչև այս տասնամյակի վերջ, և սա այն է, ինչ մենք կզարգացնենք, քանի որ ասացինք, որ դա պետք է լինի լրացուցիչ մեքենա՝ չորրորդը։ մոդել. Սա լրացուցիչ մոդել է՝ նոր թափքի ոճ, ընդհանուր առմամբ նոր տիպի մեքենա, այնպես որ նոր հաճախորդներ կգրավեն Lamborghini-ին»:
Այսպիսով, ընկերությունը հավատարիմ է մնում մինչև 2030 թվականը Lanzador-ի արտադրական տարբերակը թողարկելու իր ծրագրին:
Այնուամենայնիվ, Վինքելմանը խոստովանեց, որ EV-ի ընդունման կորը «այնքան կտրուկ չէ, որքան կանխատեսվում էր» և ասաց, որ դա «նույնիսկ ավելի» ճշմարիտ է սուպեր սպորտային մեքենաների սեգմենտում, որտեղ գործում է Lamborghini-ն, ինչի պատճառով ընկերության ռազմավարությունն է «հիբրիդ մնալ այնքան ժամանակ»: որքան հնարավոր է՝ սա իսկապես ճիշտ ռազմավարություն է»։
Hurácan-ի թողարկմամբ, որը փոխարինեց Temerario-ին նոր էլեկտրիֆիկացված V8 շարժիչով, Lamborghini-ի երեք գոյություն ունեցող մոդելների շարքն այժմ լիովին հիբրիդացված են, և Վինքելմանը ասաց, որ ընկերությունը չի փոխի ամբողջությամբ էլեկտրաֆիկացվելու իր որոշումը, նույնիսկ եթե սինթետիկ վառելիքը կենսունակ լինի: ապագայում ներքին այրման շարժիչների մաքուր սնուցման միջոցներ:
0Comments