Ռուս գիտնականների մեթոդը թույլ կտա ճանապարհային խցանումները կրճատել 20%-ով
Հոկտեմբերի 18, 2025

Ռուս գիտնականների մեթոդը թույլ կտա ճանապարհային խցանումները կրճատել 20%-ով

By Հոկտեմբերի 18, 2025 18

Պերմի պոլիտեխնիկական համալսարանի գիտնականները մշակել են համակարգչային մոդելավորման վրա հիմնված խաչմերուկների օպտիմալացման ալգորիթմ: Naked Science-ի տվյալներով՝ այս տեխնոլոգիան կարող է տրանսպորտային ցանցի թողունակությունը մեծացնել 15-20%-ով:

Պերմի պոլիտեխնիկական համալսարանի գիտնականները մշակել են իմիտացիոն համակարգչային մոդել, որը թույլ է տալիս վերարտադրել բարդ կարգավորվող խաչմերուկի աշխատանքը։ Դրա հիման վրա փորձեր են իրականացվել, որոնք հնարավորություն են տվել գնահատել լուսացույցի աշխատանքի տարբեր ռեժիմների ազդեցությունը տրանսպորտային հոսքերի ինտենսիվության և դրանց արդյունավետության վրա։

Մոդելավորումը ցույց է տվել, որ լուսացույցի աշխատանքի ընդհանուր տևողությունը կլինի ճանապարհի ծանրաբեռնվածության վրա ազդող հիմնական գործոնը։

Ճանապարհային ծանրաբեռնվածության տարածված պատճառներից է ձախ շրջադարձը, որը հաճախ բարդ հատված է հանդիսանում։ Ավտոմեքենաների վարորդները ստիպված են ճանապարհ զիջել հանդիպակաց տրանսպորտին և սպասել հարմար պահի մանևրն իրականացնելու համար։ Շրջադարձի համար հատուկ ազդանշանի բացակայության դեպքում տրանսպորտային միջոցն արգելափակում է ամբողջ գիծը։

Լրացուցիչ անցումային ժամանակի ազդեցությունը գնահատելու համար գիտնականները մոդելավորել են խաչմերուկ՝ իմիտացնելով ձախ շրջադարձը 20 վայրկյան տևողությամբ փուլով և առանց դրա։

Արդյունքները ցույց են տվել, որ համեմատաբար փոքր երթևեկության (ժամում 490 մեքենա) դեպքում ձախ շրջադարձի համար հատուկ ազդանշան ավելացնելը հանգեցնում էր գերբեռնվածության ավելացման, քանի որ վարորդները կարող էին առանց խոչընդոտի մանևր կատարել։ Սակայն, ինտենսիվ երթևեկության (ժամում 800 մեքենա) դեպքում դրա առկայությունը դառնում է անհրաժեշտ պայման, հակառակ դեպքում հերթում սպասելու ժամանակը գերազանցում է 6 րոպեն, ինչը կրիտիկական է ակտիվ տրանսպորտային հոսքի համար։

Մշակված ալգորիթմը կարող է հարմարեցվել ցանկացած իրական խաչմերուկի՝ հիմնվելով դրա բնութագրերի վրա։

Rate this item
(0 votes)

Լրահոս