Lexus-ը ներկայացրել է LX ամենագնացի նոր թոփ տարբերակը

Մանրամասներ
Lexus

Toyota Motor-ը ներկայացրել է շրջանակային LX ամենագնացի նոր թոփ տարբերակը՝ այն ստացել է LX700h անվանումը: Այս մոդիֆիկացիայի հատուկ առանձնահատկությունը հիբրիդային ուժային սարքի օգտագործումն է, հայտնում է Drom.ru-ն։

Մինչ այժմ LX շարքում էլեկտրականացված տարբերակներ չկային։

LX700h-ը համալրված է զուգահեռ տիպի համակարգով, որը միավորում է 3,5 լիտրանոց բենզինային V6 շարժիչ-գեներատորը, որը տեղադրված է ներքին այրման շարժիչի և 10-աստիճան ավտոմատ փոխանցման տուփի միջև։ Միաժամանակ ամենագնացը համալրված է և՛ գեներատորով, և՛ մեկնարկիչով (առանձին ագրեգատներ): Նշվում է, որ դա մեծացնում է դիզայնի հուսալիությունը: եթե հիբրիդային համակարգի տարրերից մեկը խափանվի, ամենագնացը կշարունակի աշխատել բենզինային շարժիչով, իսկ գեներատորը էներգիա կմատակարարի 12 Վ լարման օժանդակ մարտկոցին:

Կարևոր է, որ եթե հիբրիդային համակարգը խափանվի, նույնիսկ օդային կախոցի բարձրության ավտոմատ կարգավորումը (Active Height Control, AHC) կպահպանվի:

Հետևի մասում տեղադրված հատակի տակ, մարտկոցը ջրակայուն է, ուստի ամենագնացը կարող է հաղթահարել մինչև 700 մմ խորության ջուրը: Եթե ​​ջուրը արտահոսում է մարտկոցի տուփից, համակարգը անմիջապես կզգուշացնի վարորդին:

Lexus 700h-ի ամբողջական տեխնիկական բնութագրերը դեռևս չեն բացահայտվել:

Միևնույն ժամանակ հայտարարվեց, որ Lexus LX-ի տեսականին շուտով կհամալրվի Overtrail մոդիֆիկացմամբ, որը ներառում է առջևի և հետևի խաչաձև առանցքների դիֆերենցիալների և հատուկ անվադողերի արգելափակում: Տարածաշրջանների մեծ մասում որոշ երկրների համար կօգտագործվեն 265/70 R18 բոլոր տեղանքով անվադողեր, LX Overtrail-ը հագեցած կլինի 265/65 R18 Mud/Snow անվադողերով:

Համեմատած ստանդարտ LX-ի հետ՝ 700h-ն ամրացրել է շարժիչի ամրակները, ավելացրել է լրացուցիչ շրջանակի խաչմերուկ և տեղափոխել պահեստային անվադողը:

LX-ն ունի նաև նոր թվային գործիքների կլաստեր (12,3 դյույմ անկյունագծով), բարելավված առջևի նստատեղեր և սմարթֆոնի արագ անլար լիցքավորում:

Lexus LX700h-ի համաշխարհային վաճառքը կմեկնարկի դեկտեմբերին։

Առայժմ ներկայիս LX-ն առաջարկվում է միայն LX600 տարբերակով` ոչ այլընտրանքային 3,5 լիտրանոց V6 երկակի տուրբո լիցքավորմամբ (415 ձիաուժ և 650 Նմ) և 10 արագությամբ ավտոմատ AJA0F փոխանցման տուփով: Շարժիչը մշտական ​​լիաքարշակ է, կողպման կենտրոնի դիֆերենցիալով և 2,618 փոխանցման կրճատման գործակիցով: