Ակադեմիկոս Ն.Ֆ. Իզմերովի անվան աշխատանքի բժշկության գիտահետազոտական ինստիտուտում RT-ին պատմել են առողջության վրա գրասենյակային աշխատանքի ազդեցության մասին։
Փորձագետները նշել են, որ անբարենպաստ գրասենյակային պայմանների պատճառով աշխատակիցները սկսել են ավելի հաճախ հիվանդանալ։
«Ստեղծված իրավիճակի գլխավոր պատճառը օդի որակի վատացումն է օֆիսներում, որն առաջ է գալիս հիմնականում ոչ ճիշտ օդափոխման եւ անբավարար օդափոխանակման պատճառով, համակարգով լարված աշխատանքով, տարածքում անձնակազմի խտությամբ»,- նշում են գիտնականները։
Նման աշխատանքի վտանգավոր հետեւանքներից են նաեւ նեւրոզները եւ տագնապայնությունը, որոնք առաջ են գալիս հաճախակի սթրեսների ֆոնին բարձր մասնագիտական պահանջների, կոլեկտիվում աջակցության կամ պատշաճ վարձատրման բացակայության, ինչպես նաեւ աշխատանքը կորցնելու վախի պատճառով։
Հոգեբանական խնդիրները, իրենց հերթին, կարող են հանգեցնել օրգանական հիվանդությունների, օրինակ՝ նյարդային եւ սիրտ-անոթային համակարգի առաջացմանը։ Գիտնականների տվյալներով՝ խնդիրներն աշխատավայրում հղի են նաեւ վերարտադրողական ֆունկցիայի խանգարմամբ։
Խնդիրներից խուսափելու համար, որոնք պայմանավորված են «նստակյաց» աշխատանքով, օֆիսի աշխատողը պետք է ժամանակ հատկացնի վարժություններին, հիշեցրել է բժիշկ-թերապեւտ Լյուդմիլա Լապան։
«Ամեն ժամը մեկ պետք է քայլել, թռչկոտել, վարժություններ անել 15 րոպե։ Պետք է զբաղվել ֆիզիկական վարժություններով, բեռնել մկանները, որպեսզի հիպոդինամիա չլինի։ Այս փոքրիկ ցանկությունները կօգնեն պահպանել լավ կենսակերպը»,- նշել է բժիշկը։
Պակաս կարեւոր չէ ջուր կամ թեյ խմելու մասին չմոռանալը, որոնք կօգնեն նվազեցնել երիկամների բեռնվածությունը եւ վերականգնել անոթները։
0Comments