Facebook-ը թողարկել է ավտոմատացված գովազդ ստեղծելու գործիք

Վերջինիս աշխատանքի սկզբունքը շատ պարզ է. մի քանի հարցերի միջոցով գործիքը փորձում է հասկանալ տվյալ բիզնեսի ոլորտը և այն նպատակը, որին օգտատերը ցանկանում է հասնել գովազդով

Ավտոմատացված գովազդներ ստեղծելու գործիքը հիանալի միջոց կարող է դառնալ փոքր բիզնեսների սեփականատերերի համար, ովքեր չունեն շատ փորձ գովազդների կիրառումից և ցանկանում են գովազդել իրենց պրոդուկտը Facebook-ում։

գովազդ

Վերջինիս աշխատանքի սկզբունքը շատ պարզ է. մի քանի հարցերի միջոցով գործիքը փորձում է հասկանալ տվյալ բիզնեսի ոլորտը և այն նպատակը, որին օգտատերը ցանկանում է հասնել գովազդով։ Դրանից հետո, հիմնվելով պատասխանների և այն ինֆորմացիայի վրա, որը կա բիզնեսի Facebook-ի էջում, գործիքը ստեղծում է լսարան, որը անհրաժեշտ է թիրախավորել։ Գործիքը նաև առաջարկում է ֆիքսված բյուջե գովազդի համար, ինչպես նաև մի քանի տարբերակներ գովազդի կառուցվածքի մասով։

Բնականաբար, առաջարկվող բոլոր տարբերակները և դետալները կարող են փոփոխվել օգտատիրոջ կողմից։

Չնայած այս գործիքի թողարկմանը, օգտատերերը կարող են չօգտվել վերջինից և գործարկեն մեզ քաջատեղյակ Facebook-ի Ads Manager-ը։ Այս գործիքը հարմար կլինի այն մարդկանց համար, ովքեր չեն ցանկանում 0-ից ստեղծել իրենց գովազդը և ցանկանում են օգտվել պարզեցված կաղապարից։ Սա հիանալի միջոց է նաև սկսնակ մարքեթինգի մասնագետների համար գովազդներ տեղադրելո

Ավտոմատացված գովազդ ստեղծելու համար կարող եք հետևել Facebook-ի կողմից տեղադրված ուղեցույցին, ինչպես նաև ընթերցել AdEspresso-ի կողմից գրված բովանդակալից նյութին։

Բաժանորդագրվիր իմ բլոգին այս հղմամբ և ամեն շաբաթ ստացիր մարքեթինգային վերջին նյութերը քո էլ. փոստին։

romarketing.am