Բարձր կատարողական ցուցաբերած դպրոցներին կտրամադրվի լրացուցիչ ֆինանսավորում՝ տարեկան մինչև 10 մլն դրամի չափով. Ժաննա Անդրեասյան
Սեպտեմբերի 07, 2025

Բարձր կատարողական ցուցաբերած դպրոցներին կտրամադրվի լրացուցիչ ֆինանսավորում՝ տարեկան մինչև 10 մլն դրամի չափով. Ժաննա Անդրեասյան

By Օգոստոսի 14, 2025 56

Որակյալ կրթությունը նաև բովանդակային փոփոխություններն են: Լրացնելով հանրակրթության չափորոշչի, մասնագիտական զարգացման, կառավարման բարեփոխումները՝ մենք ներդնում ենք նաև նոր գործիքակազմեր, որոնք մի կողմից թույլ են տալու գնահատել դպրոցների աշխատանքը, խրախուսել այն դպրոցներին, որոնք լավ աշխատանք են անում և այդ իմաստով նաև խթանել կրթության ոլորտում գերազանցությունը, նորարարությունը, որը նաև կրթական համակարգի զարգացման առանցքային բաղադրիչն է, մյուս կողմից էլ՝ անհրաժեշտ աջակցություն ցուցաբերել այն դպրոցներին, որոնք չունեն բավարար արդյունքներ: Այս մասին Կառավարության այսօրվա՝ օգոստոսի 14-ի նիստի ժամանակ ասել է Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը՝ զեկուցելով «Ուսումնական հաստատություններին խրախուսելու, ինչպես նաև ցածր կատարողականի արդյունքով աջակցելու նպատակով լրացուցիչ ֆինանսավորում տրամադրելու կարգ սահմանելու մասին» նախագիծը:

Նա նշել է, որ լրացուցիչ ֆինանսավորում տրամադրելու կարգը երկու բաղադրիչ ունի, այնուհետև ներկայացրել դրանք: 

«Առաջին բաղադրիչը բարձր կատարողական ցուցաբերած դպրոցներն են, որոնց մրցութային հիմունքներով նախատեսում ենք տրամադրել լրացուցիչ ֆինանսավորում տարեկան մինչև 10 միլիոն դրամի չափով, որը կարող է ուղղվել ընթացիկ ծախսերին, այսինքն՝ հիմնականում այս աշխատանքները պետք է ուղղված լինեն մասնագիտական զարգացման լրացուցիչ ծրագրերին, նոր մեթոդների ներդրմանը, նորարարական տեխնոլոգիաներին: Այս միջոցները կարող են ուղղվել նաև դպրոցի փորձը տարբեր հարթակներում ներկայացնելուն, այդ թվում նաև կրթության ոլորտում միջազգային աշխատաժողովներին և համաժողովներին մասնակցելու, ինչը կարծում ենք, որ մեծ հեռանկար ու ճանապարհ կբացի մեր համակարգում լավ արդյունքներ ցույց տվող դպրոցներին՝ էլ ավելի առաջ գնալու»: 

Անդրեասյանն ընդգծել է, որ ամեն տարի՝ մինչև հունիսի 30-ը, հնարավորություն են տալու, որ դպրոցները, պայմաններին համապատասխանելու դեպքում դիմեն մրցույթին: Նա ասել է, որ հաշվի է առնվելու դպրոցում կամավոր ատեստավորված ուսուցիչների քանակը, և ոչ միայմ։ 

«Այն դպրոցները, որոնց ուսուցիչների 50% և ավելին կամավոր ատեստավորված են, այն դպրոցները, որոնց ուսուցիչների 20% և ավելին տարակարգ ունեն, այն դպրոցները, որտեղ աշակերտները մասնակցում են առարկայական օլիմպիադաներին և նախորդ տարում առնվազն աշակերտական համակազմի 5%-ը օլիմպիադաների մասնակից է եղել և ունեցել են հանրապետական փուլի մասնակից: Այսինքն՝ այնպիսի ցուցանիշներ են, որոնք շատ չափելի են և միևնույն ժամանակ ցույց են տալիս դպրոցի կողմից կրթական վարվող քաղաքականությանը, մասնակցությունը և դպրոցի նախաձեռնողականությունը», - ասել է ԿԳՄՍ նախարարը:

Նախարարը կարևոր է համարել նշել նաև, որ սահմանվել է կարգ, ըստ որի մեկ անգամ ֆինանասավորում ստացած դպրոցը կարող է մրցույթին կրկին մասնակցել առնվազն երեք տարի հետո՝ մրցակցության խթանման նպատակով: 

Ինչ վերաբերում է ցածր կատարողականին՝ Անդրեասյանը նշել է, որ ամեն տարի՝ հոկտեմբերի ընթացքում, տեղեկատվական համակարգում արդեն իսկ յուրաքանչյուր դպրոցի մասին առկա մանրամասն տեղեկատվության հիման վրա ձևավորվելու է ինքնաշխատ հաշվետվություն՝ համապատասխան այն գնահատման չափանիշների, որոնք սահմանված են կարգում, և առանձնացվելու են ամենացածր արդյունք գրանցած 40 հաստատությունները:

«Հաջորդ փուլում Գնահատման և թեստավորման կենտրոնը տվյալ հաստատություններում իրականացնելու է սովորողների առաջադիմության կամ գիտելիքների ստուգման գործընթաց, և մենք տեսնելու ենք նաև տեղեկատվական համակարգի տվյալներով ամենացածր ցուցանիշներ ունեցող դպրոցներում երեխաների գիտելիքների և դրանց յուրացման հետ կապված իրավիճակը։ Այս երկու տվյալների արդյունքներով ընտրվելու են առավելագույնը 30 հաստատություններ։ Այդ հաստատություններին կցվելու են մենթոր դպրոցներ կամ հաստատություններ, որոնք պետք է աջակցեն նրանց և կազմվելու է ծրագիր, որը երկու տարի տևողություն պիտի ունենա և այդ տևողությամբ լրացուցիչ ֆինանսավորում է հատկացվելու դպրոցներում անհրաժեշտ աշխատանքները իրականացնելու՝ տարեկան բյուջեի 5%-ի չափով, որը չի կարող պակաս լինել 5 մլն դրամից», - մանրամասնել է Ժաննա Անդրեասյանը։ 

Նա հավելել է, որ առաջին տարվա արդյունքով շարունակաբար իրականացվելու է մոնիտորինգ, երեխաների գիտելիքների ստուգում և այնուհետև երկու տարվա արդյունքով, եթե չգրանցվի բավարար արդյունք, ապա քննարկվելու է դպրոցի ղեկավարության պաշտոնավարման հարցը։ 

Ծրագիրի բուն գործընթացը նախատեսվում է մեկնարկելսկսվող ուսումնական տարում, այսինքն՝ 25-26 ուսումնական տարում: Դպրոցները հնարավորություն կունենան դիմել մրցույթին մինչև 2026 թվականի հունիսի 30-ը:

Rate this item
(0 votes)

Լրահոս

Ֆոտո

«Թրամփն ու Սի Ծինփինը հնարավոր է հոկտեմբերին հանդիպեն». #CNN

«Տղերք, որ ինձ տեսնում եք, ինչի՞ եք սառում ու արագ հեռանում»․ Ալեն Սիմոնյան

Դպրոցի հանդերձարանում մի քանի տղաներ ծեծի են ենթարկել 8-ամյա երեխայի, ով տեղափոխվել է հիվանդանոց

Սպասվում է կարճատև անձրև և ամպրոպ․ օդի ջերմաստիճանն էապես չի փոխվի

Ճապոնիայի վարչապետ Շիգերու Իշիբան որոշել է հրաժարական տալ․ NHK

Հայաստանում նախատեսվում է Ռուբեն Ռուբինյանի և Սերդար Քըլըչի հանդիպումը. ԱԳՆ

Տարադրամի փոխարժեքները սեպտեմբերի 7-ին

Թուրքիայից պատվիրակություն կժամանի Հայաստան․ NTV

Գիշերը Ռուսաստանը հարձակվել է Կիևի վրա. կառավարության շենքը հրդեհվել է, կան զոհեր

Պարադոքս. ՀՀ–ում շինարարությունն աճում է, ցեմենտի և շինանյութերի արտադրությունը` նվազում

Հայաստան կժամանեն Չինաստանի քաղաքական խորհրդակցական համաժողովի ներկայացուցիչները

Եվրոպան սահմանափակ հնարավորություններ ունի ինքնուրույն քաղաքականություն վարելու համար․ Գերմանիայի կանցլեր

ԵՄ պատժամիջոցներ է սահմանել ադրբեջանական Star նավթավերամշակման գործարանի վրա

Պորտուգալիայի հավաքականը նախախաղային մարզում է անցկացնում Երևանում

Մհեր Գրիգորյանը և Շահին Մուստաֆաևը հանդիպել են․ փոխադարձ այցելություններ են եղել ՀՀ տարածք և Ադրբեջանի տարածք